دانلود آهنگ برو فکرشم نکن با صدای علیرضا روزگار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

چــت مهـریا

چــت مهـریا

کــد چرخش تصــاوير

آمار وب سایت

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.07 مگابایت

» دانلود آهنگ برو فکرشم نکن «

 

 

متن آهنگ برو فکرشم نکن :

 

برو فكرشم نكن چجوری قلب من شكست
برو فكرشم نكن كی عمری پای تو نشست
برو فكرشم نكن كه از غمت چی كشیدم
برو فكرشم نكن به آخر خط رسیدیم
مثل همیشه قسمتم تنهاییه تو هم برو
سهم من از عاشق شدن جداییه تو هم برو
دودل نباش چون رفتنت سهم منه
اگه نری همه میگن كارت فقط رحم به منه
فكر این باش كه من بی تو به روزم چی میاد
تو فقط بدون كه من دوست دارم خیلی زیاد
گل گندم تو واسم بكارو از اینجا نرو
بار غم اگه داری بذار و از اینجا نرو

 

 
 



:: بازدید از این مطلب : 2480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران مدیر مهریا جت
ت : شنبه 8 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
چــت مهریــا